31 Temmuz 2012 Salı

kuru gürültü

serinn  üfüül üfüüll balkondan cayır cayır yandığımız günlere selam olsun:)))


misler gibi iftar sofrasından sonra (şükürler olsun) rahat rahat balkon keyfi süper ...
 bi de çay demlemeye üşenmeseydim daha güzel olurdu yaa. şimdi bi anlatacaklarımı anlatayım sonra çayı da yapayım malum gün uzun ve oruçlu olunca çay sürekli aklım da, fırsatı değerlendirmeliyim..



sebebi ziyaretim sevemediğim 2. kişilik.. hani şu iş yerindeki genel müdür(!) olan. o kendini öyle ilan etmişti ya..
 iş yerine yeni alınan dolaplara dosya klasör falan yerleştirirken bi ara yanlız kaldık onunla.
bana ''seninle anlaşamadık, uyuşamadık'' dedi. bunu zaten bilmeyen yok, herkes anlamıştır. saklama gereği duymadan ''evet malesef öyle'' dedim bende..Adam beni tehdit etmeye başladı:) ben artık senin damarına basarım,üstüne gelirim bundan böyle sonra ne alaka neden deme'' dedi.
 bende korkmadığımı belli ederek gülümseyip kafamı salladım.zaten korkmamı gerektirecek bişey de yok herşey ortada ve herkes biliyor yani kendimi savunmama gerek yok bence.

zaten buraya yazmadığım iki ayrı vukaatı daha olmuştu ama ben bişey yapmamıştım nasıl olsa anlaşılır diye...

bu tehditten sonraaaaa... HİÇ BİŞEY OLMADI:)) bahsettiğim kişilik iki gün izinsiz işe gelmedi ve bugün patronumuz yaptığı telefon görüşmesinde arayın bi daha gelmesin demiş :) sevinmedim desem yalan olacak demiii :)   


 yarın ne olur döner bi bahane uydurur mu bilmem ama bugün öğrendiğim onun artık olmayacağı..kendi adıma sevinsem de acaba dedim acaba gitmesi bi kayıp olabilir mi?? düşündümm...
YOK DEĞİL:) adam zaten hiç bişey yapmadı ki konuşmaktan başka... üstelik orada konuşan herkesten daha kötü konuşmaktı yapığı..

bence hepsi gerçekten değerli donanımlı sevilesi insanlar.. çok tatlı, yardım sever ve çok kibar insanlar yaaa. onların arasından kaz sürüsündeki ördek misali ayrılıyordu.

velhasıl kelam başlamadan biten bi soğuk savaş zaferi:) böyle olması doğabilicek bi tatsızlığa da noktayı koydu..bunu için de ayrıca mutluyum..

bizse çalışmaya devam cumartesi iftar sonrası çalışacakmışız.  gün içinde beraber içemediğimiz çayları akşam içme planları kurduk bakalım:))




 
 

 

:) kendi başına bela Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea